Oldalak

2009. december 30., szerda

Kavart, aszalt gyumolcsos - sokmagos szelet


Mielott a receptet kozze tennem, szeretnek Minden Kedves Olvasomnak, Blogtarsamnak nagyon kellemes Unnepeket es sikerekben gazdag Ujevet kivanni!


Utolso beirasom ota sok ido eltelt, nem ugy hozott mindent a sors, ahogyan elterveztem, mindig volt valami, ami miatt elmaradt a posztolas, de ez igy van, ha az ember uj eletet kezd egy uj hazaban es mindent a nullarol.
Most beindult az eletem gepezete, nagyon remelem, ha nem is rendszeresen, de hebe-hoba, ha valami finom etel vagy suti kulonlegesseg keszul, akkor majd kozze tudom tenni. Egyelore csak nagyon egyszeru eteleket es sutiket gyartok, mert nagyon hianyos a konyhai felszerelesem, es leven, hogy egyedul vagyok, nem fozok rendszeresen. ''Hivatalosan'' netem sincs, de ott font ''Valaki'' nagyon szeret, mert a konyham egy bizonyos sarkabol bejon valami wireless net. :)))



Na es akkor kovetkezzen a suti recept:

Sajnos mennyisegeket nem tudok pontosan irni, mert nincs merlegem, mindent szemre es erzesre tettem, kavartam ossze.A kis kevero talamba, kb. 25-35 dkg lisztet szitaltam, belekevertem egy kaveskanal sutoport, 3 kanal kakaot, cukrot izles szerint, (kb. 15 dkg), csipet so, beleutottem 3 egesz tojast, 5 kanal olaj es tej hozzaadasaval kavarni kezdtem. Addig adagoltam hozza a tejet, amig nem tul vastag, de nem is tul folyos masszat kaptam. Diot, mogyorot, kesudiot, mandulat, pisztaciat, aszalt barackot, afonyat, mazsolat, csoki darabokat kevertem bele, kivajazott tepsibe simitottam es 180 fokra elomelegitett sutoben megsutottem kb. 30 perc alatt. Tovabb tartott leirnom, mint osszekeszitenem. Gyors, es isteni finom suti.









2 megjegyzés:

  1. Szia!!
    Nagyon örülök hogy hírt adtál magadról!!!

    Sikerekben Gazdag, Boldog, Békés Új Évet Kívánok!!!!

    VálaszTörlés
  2. Szia! :)

    Koszonom a latogatast es a jokivansagokat!
    En is kivanok Neked Nagyon Boldog Ujevet, sok-sok sikert az elet minden teruleten!

    VálaszTörlés