Oldalak

2009. június 13., szombat

Kata szelet




Hozzávalók:


*15 dkg zsír
*15 dkg cukor

*50 dkg liszt

*1 csomag sütőpor

*3 tojássárgája

*kevés tej


Krém hozzávalói:

*2 evőkanál lekvár

*2 evőkanál kakaó

*2 rum aroma

*10dkg porcukor

*10 dkg Rama


Tetejére:

*3tojásfehérje
*20 dkg cukor

*csokireszelék

A 15 dkg zsírt 3 tojássárgával 1 csomag sütőporral és 15dkg cukorral kikeverünk,50 dkg lisztet adunk hozzá és annyi tejjel összedolgozzuk hogy könnyen nyújtható legyen.3 lapot sütünk belőle.

Krém:

Az egyik lapot összetörjük apróra,és kevés vaníliás meleg tejbe ásztatjuk,azután hozzáadunk 2 evőkanál lekvárt,2 kanál kakaót ,a 2 rumaromát,a 10dkg porcukrot,10dkg ramát,az egészet kikeverjük és megkenjük a lapot.

Tetejére:

3 tojásfehérjét 20dkg cukorral gőz fölött felverjük. A tészta tetejére simítjuk, és csokireszelékkel megszórjuk vagy olvasztott csokit csepegtetunk ra.

3 megjegyzés:

  1. Ezt a sütit eltettem magamnak, nagyon tetszik.

    VálaszTörlés
  2. Orulok, hogy tetszett es koszonom a latogatast! :))
    Egyebkent nagyon finom ez a suti, mar nagyon sok alkalommal elkeszitettem es mindig sikert arattam vele.

    VálaszTörlés
  3. Tudod végre valaki, aki használja a tésztába a zsírt. Én pitét pl. nem is vagyok hajlandó mással sütni. A vaj íze sokszor nagyon erős.

    VálaszTörlés