Oldalak

2009. június 14., vasárnap

Szilvas piskota szelet


Hozzavalok:


A tesztahoz:

3 tojas
6-7 kanal cukor
csipet so
4-5 evokanal olaj
4 kanal liszt
1 cs. sutopor
kakao
20 szem szilva

Tetejere:

2 cs. tejszinpor
2 kanal cukor
tej
1cs. zselatin


Elkeszites:

A tojasok feherjet elkezdjuk felverni a soval, majd kanalankent hozzaadjuk a cukrot. Nagyon kemeny habot keszitunk, majd egyenkent hozzaadjuk a sargakat is. Jol kikavarjuk, majd hozzakeverjuk az olajat, sutoport, a kakaot es vegul kanalankent a lisztet is. Sutopapirral belelt kerek formaba simitjuk es rarakjuk a kimagozott, darabokra vagdalt, lecsepegtetett szilvat, (en fagyasztott szilvat hasznaltam) elomelegitett sutoben kb. 20-30 percig sutjuk, ez fugg a sutotol is.

Amig sul a teszta, elkeszitjuk a habot. En felhasznaltam a szilva levet is.
A 2 csomag tejszinporbol a tasakon levo leiras szerint kemeny habot vertem a cukorral, a szilva levevel es tejjel. Hozzadtam a zselatint es jol kikavartam. Amig a teszta kihult, addig hutoben varta a sorsat. Nem cicomaztam, csak egyszeruen felkentem a sutire, megszortam szines cukor drazseval es a kozepebe egy napolyibol keszult rozsat ultettem.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése