Oldalak

2010. február 15., hétfő

Kokuszos - grizes taller es muffin


Tojasfeherje felhasznalasara keszultek ezek a nem is tudom minek nevezzem sutik. Jobb hijan marad a taller es a muffin elnevezes, mert valami nevet azert csak kell adni, ha be akarom jegyezni. :))
A fank sutesenel maradt 3 tojas feherje, valamit kellett veluk kezdeni. Fagyasztani nem akartam, de azt sem tudtam mi legyen belole. Habcsok kilove, egyeb otlet semmi. Felvertem a tojasokat pici soval es porcukorral, olyan felig, mert tovabb nem volt turelmem (neha van ilyen is), aztan legelso otletnek a griz ugrott be. Lelki szemeim elott mar lattam is valami keksz formakat. Belekevertem kb. 10-15 dkg grizet es tovabbi otletig felre tettem, hogy a griz megszivja magat. 30 perc piheno utan ami eppen volt itthon es nagyjabol belepasszolt, az kerult bele. :)) Tettem meg hozza sutoport, amit elozoleg ecettel kifoztem, leheletnyi sot, 2 evokanal joghurtot, kb. 10 dkg kokuszreszeleket, 2 evokanal nutellat. Jol kikavartam es megallapitottam, hogy keksznek elegge folyos, nem formazhato, igy belekavartam 2 evokanal lisztet. Olyan allaga lett, hogy se nem folyos, se nem gyurhato allagu. Sutot elomelegitettem 180 fokra, egy tepsit kibeleltem sutopapirral es kanallal halmokat raktam egymastol kello tavolsagra. 15 percre sutobe tettem, kozben allandoan figyeltem, nehogy megegjen. Egy tepsivel tallerok sultek, nem szamoltam, de olyan 20 db. kb. A tobbi masszat muffin formakba adagoltam, a tetejukre szeder lekvart tettem es sutobe toltam 25 percre.
Hogy milyen lett? Olyan allaga lett, mint a mezes puszedlinek es istenien finom az ize. Meg ilyen finom kekszet, tallert barhogy is nevezzuk meg nem ettem. A muffin formaban keszultek hat nem mondhatok muffinnak, de nem is a nev szamit, hanem, hogy annyira finom lett, hogy a reggelt nem erte meg. :))



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése