Oldalak

2009. augusztus 15., szombat

Caterpillar Bread avagy Hernyo Kenyer

Ezt az otletes, jopofa kenyerket itt talaltam, aztan meg itt is talalkoztam vele. En a sajat receptemet hasznaltam hozza.


Hozzavalok:
Tesztahoz:

1kg liszt
2 kicsi burgonya sos vizben megfozve, reszelve
1 tojas
25 dkg margarin
14 gr szaritott eleszto
so
1 dl langyos tej
1 evk. cukor


Toltelekhez:
50 dkg virsli


Tetejere:
1 tojas
so
bors
fokhagymapor
sajt
szezammag


Az elesztot a cukorral es a tejjel felfutattam, hozzaadtam a liszthez, a tobbi hozzavaloval egyutt
sima, lagy tesztat gyurtam.



Duplajara kelesztettem, majd a virsli hosszanak megfelelo teglalapokat keszitettem, rafektettem a virslit es osszehajtottam, a szeleit kicsit megnyomkodtam, hogy ne nyiljon szet.



Centi szeles szeleteket vagdostam be, de az osszeillesztest nem vagtam at. A szeletkeket kihajtottam, egyet jobbra, egyet balra.


Sutopapiros tepsire raktam, betakarva hagytam meg 15 percet kelni. Felvertem 1 tojast, soztam, borsoztam es belekevertem 1 teaskanal fokhagymaport. A kenyerkeket lekentem a tojasos keverekkel, megszortam szezammaggal es reszelt sajtot szortam ra. Elomelegitett sutoben kisutottem.





Fazisfotok innen.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése