Oldalak

2010. április 19., hétfő

KFC - Kentucki Fried Chicken Cole slaw



Kedves Mindenki!

Tobben kertetek a receptet, ezert gondoltam, hogy ide is beirom. Azonban mielott a receptet kozze teszem, elore bocsajtom, hogy en meg soha nem ettem ilyen KFC-s csirket, a receptem talan az NLC-rol van, valamelyik topicban lattam es elmentettem, hogy majd egyszer. :) Az elso kep is onnan szarmazik. Azonban elkuldtem a receptet egyik kedves blogtarsamnak, aki mar evett ilyen csirket es tole tudom, hogy tulajdonkeppen ez nem panir, hanem a dressing ami a csirke melle jar.

Ime a recept, amit szo szerint masolok be, az angol es a magyar forditast egyarant:

KFC Cole slaw

8 cups finely chopped cabbage (about 1 head)
1/4 cup shredded carrot (1 medium carrot)
2 tablespoons minced onion
1/3 cup granulated sugar
1/2 teaspoon salt
1/8 teaspoon pepper
1/4 cup milk
1/2 cup mayonnaise
1/4 cup buttermilk
1 1/2 tablespoons white vinegar
2 1/2 tablespoons lemon juice
1. Be sure cabbage and carrots are chopped up into very fine pieces (about the size of rice).
2. Combine the sugar, salt, pepper, milk, mayonnaise, buttermilk, vinegar, and lemon juice in a large bowl and beat until smooth.
3. Add the cabbage, carrots, and onion, and mix well.
4. Cover and refrigerate for at least 2 hours before serving.
Serves 10-12.


(http://www.topsecretrecipes.com)


Itt van magyar mértékegységekkel:

50-60 dkg aprora vagott fejeskaposzta
1 kozepes repa
2 ek aprora vagott hagyma
0,8 dl cukor
1/2 tk so
1/8 tk orolt bors
0,6 dl tej
1,2 dl majonez
0,6 dl iro (helyett: tejfol)
3 ek citromle

1. A kaposztat es a repat rizsszemnyi darabokra apritjuk.
2. Keverjuk ossze a cukrot, sot, borsot, tejet, majonezt, tejfolt, ecetet es a citromlevet egy nagy keveroedenyben
3. Adjuk hozza a kaposztat, repat, hagymat es keverjuk ossze
4. letakarva legalabb 2 oran keresztul hutoben taroljuk

Ebbe a kotyvalekba forgatni a husit es kisutni.

A fenti recept szerint panir, de utana olvastam es tenyleg ez csak a dressing. Szerintem a panir receptjet 7 pecsetes titokkent orzik, arrol sehol nem lehet olvasni.





Sajnalom, ha barkinek is csalodast okoztam a recepttel, de mentsegemre legyen, hogy tenyleg nem ettem meg ilyen csirket soha, tehat fogalmam sincs milyen ize lehet es en is igy olvastam es mentettem el a receptet.


Az elso kep a recepttel jar, amit az NLC-rol mentettem le, aki raismer, elnezest, de nem tudom kitol szarmazik. :)

A masik 2 kep a netrol van.

3 megjegyzés:

  1. Szia Éva!
    Már hiányoltalak, de látom jöttél lejelentkezni. Szépek a képen a virágaid!!!

    Érdekes egy recept, lehet kipróbálom. Igaz szerintem ha ebbe a kotyvalékba lenne beleforgatva a hús, másmilyennek képzelném el kinézetre. Na ez most nem hagy nyugodni, lehet mégis nekifogok egy próbának.:))

    VálaszTörlés
  2. Szia Gizike!

    Koszonom, nagyon kedves vagy! :)

    Ujra megjottem, most mar remelem gyakrabban leszek.
    Az utobbi fel evben nagyon sok mindent sodort a sors elem es vergodtem egyik helyrol a masikra, de most azt hiszem vegre gyokereket ereszthetek.

    A kepen sajnos nem az en viragaim vannak, de ebben a paradicsomban lakok en is most mar egy ideje.:))

    Ez a recept az en fantaziamat is megmozgatta, de sajnos nem volt lehetosegem a kiprobalasra, de ami kesik nem mulik.

    Kerlek ha kiprobaltad, majd meselj, nagyon kivancsi vagyok tenyleg panirnak bevalik-e a kotyvalek. :))

    VálaszTörlés
  3. Gratulálok! Fain recept,csak egy baj van,hogy a coleslaw az amerikai káposztasaláta,de szívesen megnézném hogyan paníroznál vele! Amúgy meg a rendes kfc panírba kukoricapehely kell,meg egy csomó fűszer a lisztbe. Ha érdekel,a bűvös szakács blogon a rántotthús bejegyzésben,a kommentek között megvan az igazi recept!!! Próbáltuk tényleg jó!pedig én nagyon szeretem a kfc csirkét,de mióta ezt megtaláltam nem vettem!

    VálaszTörlés