Oldalak

2010. április 19., hétfő

Gyumolcsos piskota



Pofon egyszeru, gyors es finom suti. Minden mericskeles nelkul keszult. Ket okbol is kellett valamit sutnom, vagyis inkabb harom okbol kifolyolag. :))

1. Ki kellett probalnom a sutot.
2. Fel kellett szentelnem az uj szilikon format.
3. El kellett hasznalni a gyumolcsos talban szomorkodo gyumolcsoket.

Egyszeru piskotat keszitettem 4 kicsi tojasbol. Formaba simitottam, megpakoltam a tetejet 1 szeletelt banannal es 5 clementin gerezdjeivel. Gazsuto 6-os fokozatan kezdtem a kiserletezest, de ido elott kezdett barnulni, igy levettem 4-es fokozatra a langot es foliaval betakartam, hogy ne egjen meg a teteje. Kb. 45 perc alatt elkeszult. Tetejere porcukrot szitaltam.Turelem hianyaban meg langyosan szeleteltem, igy nem egy szep latvany, de nagyon finom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése