Oldalak

2010. január 24., vasárnap

Ishler


Nem egy nagy durranas, de mar olyan reg ota kivantam, hogy muszaj volt megsutnom. Csak fel adagot keszitettem, igy is sok lett belole. A fotok sajnos nem sikerultek, tovabb tartott, amig egy elfogadhato fotot tudtam kesziteni, mint a suti elkeszitese. :))
Az alabbi receptet hasznaltam alapul, nemi valtoztatassal.

Hozzávalók:

- 15 dkg liszt
- 15 dkg vaj
- 10 dkg darált dió (nalam most kimaradt, mert nem volt itthon)
- 8 dkg cukor
- 8 dkg savanykás lekvár (fekete ribizli dzsemet hasznaltam)
- csipetnyi só
- 1 citrom reszelt héja (ez is kimaradt)
- 1 tábla tortabevonó csoki
- en tettem a tesztaba 2 evokanal kakaot es fel mokkaskanal szodaport is


A lekvar es a csoki kivetelevel, a tobbi hozzavalokbol tesztat gyurunk. Legtobb recept szerint pihentetni kell a hutoben a tesztat, de en nem hagytam pihenot, mert nem volt ahhoz turelmem. :)) Piheno, vagy nem piheno utan, a tesztat 0,5 cm vastagra nyujtjuk es paros szamu korongokat szaggatunk ki belole. Tepsibe rakjuk es 200 fokra elomelegitett sutoben 5 perc alatt megsutjuk. Amikor megsultek, racson kihutjuk es 2-2 osszeragasztunk lehetoleg valamilyen savanykas lekvarral. Ha mar jol osszeragadtak a korongok, olvasztott csokiba martjuk, racson hagyjuk megdermedni rajta a csokit. Lehet turbozni a diszitest cukor gyonggyel, apro cukor drazseval, daralt dioval stb. En most ezt kihagytam, igy is nagyon finom.

3 megjegyzés:

  1. Nagyon jók ezek a képek, és az Ishlerről már nem is beszélve, imádom én is!!!:)

    VálaszTörlés
  2. Az egyik kedvencem ez a süti, imádom. Gyönyörű az új blogkülsőd (is) :))

    VálaszTörlés
  3. Koszonom, hogy beneztetek hozzam.:)

    Yasmine! Orulok, hogy tetszik a blogom uj ruhacskaja, nehany nap alatt sokat valtott szegenykem, amig vegre nekem is tetszett.:)) Most mar egy idore azt hiszem ezt fogja "viselni".

    VálaszTörlés