Oldalak

2010. január 31., vasárnap

Sargarepas - narancsos - mazsolas muffin

Megint ugy keszult ez a suti, hogy a szememre hagyatkoztam, igy csak a hozzavalokat hozzavetolegesen irom le.


Hozzavalok:

2 nagy sargarepa
2 nagy narancs vagy 3-4 mandarin
kb. 100 gr mazsola
3 tojas
1 nagy evokanal kakao
kb. 100 gr cukor
1 kk. sutopor
5 evokanal olaj
liszt, amennyit felvesz, hogy sem tul hig, sem tul vastag masszat kapjunk

A repakat lereszeltem a reszelo kicsi lyukan, a narancsokat meghamoztam es apro darabokra vagdaltam, beleszortam a mazsolat, jol osszekavartam es felretettem, hogy a repa es a narancs leveben megazzon a mazsola, na meg nagyon nem is tudtam sietni a sutivel, mert a sutom foglalt volt. Megint pulyka fasirt keszult, csak most sajt es sonka nelkul, fott tojasokkal toltve.
Amikor a mazsolak megaztak, a fasirt kisult, a repas egyveleghez adtam a tojasokat, a kakaot, cukrot, sutoport, amit citrom leben elobb kifoztem, olajat, jol elkavartam es annyi lisztet szitaltam bele, hogy olyan kozepes allagu masszat kapjak. Muffin formaba kanalaztam, es 180 fokos sutoben 20-25 percig sutottem. Nem egy fotogen suti, na meg nem is cicomaztam semmivel, de az biztos ilyent meg sutok, mert nagyon finom.



2 megjegyzés:

  1. Nagyon szépek lettek, és szinte érzem az illatát!!! Muffin imádó vagyok. Receptet vittem, és megfogom sütni. Nagyon ügyes vagy, hogy mérés nélkül is ilyen jól eltalálod a süteményeknél az arányokat!!!:)

    VálaszTörlés
  2. Koszonom,orulok, hogy elnyerte tetszesed a muffinom.:)) Nem nehez merleg nelkul sem, de mar eleg regi motoros vagyok, ugyhogy kis odafigyelessel megy az nekem. Majd befektetek egy merlegre is, mert azert nehany receptben tenyleg fontosak a pontos mennyisegek,csak ha mar veszek valamit, akkor ugy szeretnem, hogy hiper-szuper legyen es most vannak fontosabb dolgok is az eletemben, amik surgosek. Ez van. :)) Amugy az ilyen kavart sutiknel ugy szoktam, hogy elobb a folyos alapanyagokat rakom bele, aztan lassan kovetkeznek a szarazak es legutoljara a liszt. Aki mar tapasztaltabb az tudja, meddig mehet a masszahoz a liszt.

    VálaszTörlés