Oldalak

2010. január 9., szombat

Kokuszos muffin meglepetessel



Hozzavalok:


10 dkg etcsoki (en az etcsoki melle felhasznaltam a Karacsonyrol maradt csokibonbonokat is)
10 dkg vaj
15 dkg cukor
2 tojas
15 dkg kokuszreszelek
1 mokkaskanal sutopor + 1 csepp ecet
1 nagykanal liszt
8-10 dkg aszalt gyumolcs
1-2 kanal barmilyen lekvar, de ha van savanykas az a legjobb

12 db. szilikon muffin format kikentem olvasztott csokival. Amig a csoki dermedt a hutoben, addig a vajat a cukorral jol kikavartam, hozzaadtam a tojasokat es tovabb kavartam, amig jo egynemu lett. A sutoport a kanal ecettel kifoztem es hozzaadtam a vajas masszahoz, majd belekavartam a kokuszreszeleket, az aszalt gyumolcsoket es vegul beleszitaltam egy evokanal lisztet.
A megdermedt csokis formakat kivettem a hutobol es belekanalaztam a kokuszos masszat. Mindenik tetejere mokkaskanalnyi fekete ribizli lekvart tettem. Elomelegitett 180 fokos sutoben 15 perc alatt szep aranybarnara sutottem. Teljesen hagyjuk kihulni a formakban, csak utana boritjuk ki.
Na es hol a meglepetes? :))) Hol mashol lenne, mint az aljan.:))))
Amikor kiboritjuk csupa csoki az alja. A kokusz, a csoki es a savanykas lekvar "trio" mennyei!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése