Oldalak

2010. február 9., kedd

Sos keksz


Meg az este keszultek ezek a finom, picit ropogos, de megis puha kekszek, de a foto miatt csak most kerulnek kozzetetelre. Este nem fotozok, mert 100 fotobol sem sikerul egy jo, nappal meg egy kattintassal kesz a kep.:)

Megint nem mertem semmit, csak szemre kerult minden bele, de nagyon eltalaltam az aranyokat. Ha lett volna egy recept es azt kovetem, meg merocskezek, akkor sem talaltam volna jobban el.:))


Hozzavalok: (kb.)

15 dkg vaj
20-25 dkg liszt
1 tojas
o,5 dl hideg viz
1 evokanal olaj
1/2 teaskanal sutopor
1/2 teaskanal szodapor
so
darabos, szaritott fokhagymapor

Tetejere:

magvak
1 pupos evokanal lisztben vizzel kikavart so
sajt


A lisztet talba szitaltam, es a tobbi hozzavalot is egyenkent hozzaadtam. Jol kidolgoztam a tesztat. Kellett volna pihentetni a hutoben legalabb egy orat, de ez elmaradt, a kesoi orara es a turelmetlensegemre valo tekintettel. :)) Kinyujtottam a tesztat 0.5 cm vastagra, megszortam magvakkal, reszelt sajttal es negyszogletu kekszvagoval kiszurtam. A sutot elomelegitettem 200 fokra, sutopapiros tepsibe raktam a kekszeket es meglocsoltam a lisztes, sos, vizes keverekkel, majd a sutobe toltam 6 percre. Aranysargara sutottem es megallapitottam, hogy van egy hibaja a kekszemnek: nagggyon eteti magat.:))))

2 megjegyzés:

  1. Guszta, guszta, guszta!!!!!Nem győzök csodálkozni, hogy mérés nélkül is micsoda finomságok kerülnek ki a kezed alól. (lehet előző életeben mérleg voltál? Bocsánatot kérek, de nem tudtam megállni hogy ne írjam le)

    VálaszTörlés
  2. :))))

    Talan merleg, talan suti, ki tudja mi voltam elozo eletemben. Egy biztos, imadok sutni, fozni na es megenni is. :))))

    VálaszTörlés