Oldalak

2010. február 9., kedd

Vadas gomba puliszkaval


Vadas martassal mar sok helyen talalkoztam, amiben repa, meg mas zoldseg is kerult, de az en receptem egy kicsit mas, egyszerubb, viszont nagyon finom. A receptet edesapamtol "orokoltem".

Apro fej csiperket vekony szeletekre vagtam, annyi vizzel, hogy eppen ellepje, feltettem foni. Etelizesitot, baberlevelet, sot, borsot, aprora vagott fokhagymat adtam hozza. Amikor megfott egy kanal mustart es izles szerint ecetet adtam hozza, elkavartam es besuritettem liszt, 1 tojas, tej es tejfoles habarassal. Egyet meg hagytam rottyanni es kesz is volt.

Egy masik edenyben feltettem foni kb. 7 dl vizet, megsoztam es amikor felforrt a viz puliszkalisztet (polenta, kukoricadara) szortam bele. Nekem elektromos fozokalyham van, az 1-es fokozaton hagytam magaban poffogni, neha egyet kavartam rajta, 15 perc alatt keszre foztem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése